torsdag den 8. november 2012

Rastløs og vakkelvorn......

I dag er ikke min dag....
Jeg har hovedet fyldt med ideer og ting jeg gerne vil, det er bare som om at lige meget hvad jeg tar' fat i så kikser det!

Utilfredsstillende ja det tror jeg da nok det er.....

Jeg har givet op! Lavet et to do liste i håbet om at det hjælper(?) og en kop kaffe, der helt sikkert hjælper!

Så nu vil jeg drikke kaffen, lave frokost og satse på at hjernen og hænderne samarbejder i morgen eller hvis jeg er heldig senere i dag!.....



 
 
 
1000 tak for alle jeres kommentarer, næste gang jeg sidder i  "LIMBO" vil jeg huske at jeg ikke er alene.
Det har været overraskende rart at høre at andre også til tider løber panden mod den kreative mur... Det er ikke det der skrives mest om herinde.
Jeg håber at det varer længe før i løber ind i den igen, og skulle det ske så prøv listen, den virker utroligt godt (for mig)...
 
Mange hilsner
 
Nanette


10 kommentarer:

Lena sagde ...

Argggg... ikke fedt med sådanne dage... Men hold fast hvor jeg kender det, de dukker også af og til op her hos mig =( ...og ja det er mega utilfredsstillende!!

Kabakü sagde ...

Åh hor jeg dog kender det! Nogle gange er mit hovede så fyldt med ideer, jeg jeg går helt i stå, fordi jeg ikke ved hvor jeg skal begynde. Måske skal jeg prøve med en to do liste.

Emilie Fauerskov sagde ...

Du har da idet mindste fået lavet listen! Der er jeg ikke endnu ...

Mathilde sagde ...

Håber du har fået lavet lidt. Her blev det endnu en aften foran fjerneren. Gad virkelig godt at sofaen nogen gange kunne sparke en i r... for jeg elsker jo at få lavet noget.

Unknown sagde ...

Nej slet ikke fedt!
Men Jeg kom heldigvis ud af boblen og fik lavet lidt alligevel...
KH.N

Unknown sagde ...

Jeg kan heller ikke finde et sted at begynde... Og derfor flakker jeg og tre masker hist lidt tegne mønster pist og en masker her gør ikke noget færdigt!
Men listen hjælper, håber at den kan hjælpe dig inden du flakker næste gang...
KH.N

Unknown sagde ...

Jep listen blev lavet, og jeg har krydset to af tingene allerede og er i gang med den tredie.... Så den hjalp...
Håber at du snart får lavet din :-D
KH.N

Unknown sagde ...

Jeg fik lavet noget af det der lå og ventede på at blive gjort færdigt... Ja et lille los i R.... ville nok også hjælpe nogen gange... For det er så fedt at få lavet noget, det gir bare en lille glæde indeni, jeg ikke vil undvære.

Håber at du får et kærligt los og får lavet noget ;-D

KH.N

Unknown sagde ...

ihh hvor jeg dog kender sådan nogle dage....og så er der ikke andet at gøre end at ty til KAFFEN!!!

Unknown sagde ...

Nej de dage har fanden skabt, men kaffe kan man altid "læne" sig op ad... Om ikke andet så er man beskæftiget så længe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...