fredag den 2. november 2012

Festforberedelser....






 
 
I aften er der fest i Jonathans klasse... Og det er jo oplagt at det skal være en halloween fest! Så de gyselige forberedelser er nu næste afsluttet, ja jeg mangler kun at rydde op i køkkenet, og så skal der slæbes af sted...
 
Jeg glæder mig til at se hvad de siger! For forventningerne er høje, i hvertfald hos min pode...
 
Jeg har syet hemmelige poser, fem styk. De er hverisær fyldt med en hemmelig ting der skal føles, jeg har lavet en med frosne ærter (de når desværre at tø!), hårdkogte æg, syltede agurker, kogt spagetti og vindruer... Har selv lige prøvet efter om det virkede, og det gør det, den sorte pose gør underværker specielt æggene  og de syltede agurker er ret klamme!
 
Der skal også være smage leg....
Jeg havde egentlig fundet fem ting, men har her i sidste minut fortrudt tandpastaen (der står på den at det ikke må indtages, og jeg vil jo ikke gi' ungerne mavepine!) Så på vej derned må der handels ketchup i stedet.. Ellers er der æblemos, nutella, peanutbutter og remoulade. Tar' nu tandpastaen med alligevel, måske der er nogen der vil ha' frisket munden op bagefter?
 
De ellers obligatoriske udskårne græskar, er skiftet ud med klemmetiner der har fået ansigter..,
Vi har prøvet det før til en fødselsdags fest og det var et kæmpe hit! Så mon ikke vi kan karer os igennem på den en gang mere...
 
Nu vil jeg pakke ansigtsmaling og andre små hængepartier ned og gøre klar til at slæbe afsted med en fest over skulderen.
 


6 kommentarer:

Anna sagde ...

Det ser godt ud! God fest : )

Lise sagde ...

Total sej og overskudsagtig, mand det lyder som en skøn fest - god fornøjelse :0)

Linette - Det´ Hyggeligt sagde ...

Spændene med sådan en fest. Håber at du lægger lidt billeder på bloggen til inspiration.
Vi skal holde halloween fest for 5. klasse om 14 dage. Her skal der også være "føle-kasser". Jeg havde tænkt på at komme noget pels i den ene, kartoffelmel og havregrød. De syltede agurker og spaghetti´en er nu føjet til listen :)

reSIRIkulert sagde ...

Så spennende! Tror jeg skal legge disse tipsene på minne til neste års halloweenfest ;o)

Unknown sagde ...

Mange tak til jer alle. Det var en skøn fest og jeg tør godt våge at påatå at alle børnene hyggede sig gevaldigt.
Lise - ikke så meget overskud, men som jeg tit praktiserer: fake it til you fake it!
Linette - Jeg håber at i få en super fest og at føle kasserne bliver et kæmpe hit, altid dejligt at inspirere...
reSIRIkulert - Det må du gøre det var ret sjovt...
Kh. N


Unknown sagde ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...