onsdag den 14. november 2012

Hopper med på en sky...



Jeg har efterhånden set rigtig mange fine skyer rundet omkring i Blogland, der er dog to der har vundet et særligt sted i mit hjerte det er denne her og dem her...

Og selvom det i lang tid har været min tanke, at lave min egen er det bare ikke rigtig blevet til noget, før mandag aften. Men der skulle det også bare være....

Så imens min bedre halvdel lavede mad og børnene legede/spillede/så tv stod jeg på hovedet i lyseblå rester og andet afklip, fandt et fint prikket stykke, lidt brodergarn og broderrammen (og den magiske broderioptegnings tusch!) og inden længe smilede stoffet til mig....

Det så så fint ud, at jeg ikke nænnede at pille det ud af rammen før dagen efter, da jeg havde tegnet skymønsteret op og det var en nødvendighed for at jeg kunne komme videre!

I dag har jeg fået lavet regndråberne, og nu hænger den lige så fint og pynter i Esters hjørne af stuen... Jeg glæder mig til at se hvad hun siger til den når hun kommer hjem. Skyen blev krammet kærligt i går, så mon den får lov til at hænge? Det håber jeg...

Og skulle jeg være rigtig heldig og vinde denne lille yndighed så er jeg sikker på at de vil være meget søde sammen...

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Den er virkelig nuttet !

Unknown sagde ...

1000 tak jeg er også helt vild med den.... Der kommer helt ikkeret flere til!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...