onsdag den 2. oktober 2013

Intet er så skidt.....




At det ikke er godt for noget! Eller kan blive godt igen....

Og i sidste uge åbnede jeg op og fortalte om den situation vi står i lige nu... Dagen efter fik jeg (uafhængigt af blogindlæg)  tilbud om at komme og sige hej på en klub her i nærheden, selvfølgelig vill jeg det og i mandags var jeg til min første jobsamtale i mange år, og to timer senere blev jeg ringet op at jobbet var mit!

Lykke...

Så nu glæder jeg mig til fredag hvor jeg skal starte på job, det er gået meget stærkt og jeg er vist heller ikke helt med, men jeg glæder mig rigtig meget.

Og tusind tusind tak for jeres søde og opmuntrende komentarer til mit sidste indlæg, det varmede og gjorde mig rigtig glad.

Jeg har også så småt fået blogge lysten tilbage og jeg glæder mig allerede til at komme rigtigt igang igen...

Håber at i har tid og mulighed for, at nyde det smukke efterår vi har lige nu.





 

7 kommentarer:

Bettina sagde ...

Hvor er det dejligt at læse sådan et indlæg oven på det sidste! Tillykke, så er en hel del af dine bekymringer da heldigvis på vej til at lette. At stå uden job, økonomi og måske endda bolig, eller bare tanken og måske truslen om det, når man har familie, er bare ikke sjov og kan få enhver ned i et sort hul!

Finurligheden sagde ...

Kæmpe stort tillykke med jobbet - hvor er det bare fantastisk! Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor hårdt det må være at have stået i din situation - nu håber jeg, at jeres lykke vender og holder ved:-)

Lola sagde ...

Jeg har også selv lige fået tilbudt job - det er bare SÅ fedt! Tillykke med det! :)

Anita sagde ...

Sikke et smukt billede :) Stort tillykke med jobbet - dejligt når det bare lykkes :)

Unknown sagde ...

Tillykke, hvor er det godt at høre.

Lise sagde ...

Det er SÅ fedt. Kæmpe tillykke her inde også 😊

Obat Wasir Ambeien De Nature Indonesia sagde ...

{obat herbal ambeien luar},{obat herbal ambeien bengkak},{obat herbal ambeien bawang putih},{obat herbal ambeien paling ampuh di apotik},{obat herbal ambeien daun ungu},{obat herbal ambeien untuk ibu menyusui},{obat herbal ambeien stadium 3}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...