tirsdag den 20. november 2012

Fortsætter uden at blinke !.....

 


Hvis man ikke vidste bedre, skulle man tro at jeg var blevet helt juletosset og rendte rundt i nissetøj, for det er som om julen viser sit ansigt herhjemme en eller flere gange dagligt!

Det gør jeg ikke, og har heller ikke noget! Er egentlig heller ikke så vild med julen som jeg har været, men i år sniger den sig tidligere (og mere insisterende) ind i vores hjem og julehjerter...
Og i dag blev det til en plade med fimo julepynt svært inspireret herfra.
Det er super hyggeligt og jeg glæder mig allerede til de er kolde og skal ha' snor i, min tanke er at sætte lidt forskelligt brodergarn i, er sikker på at det bliver fint.
Jeg er også sikker på at det ikke bliver de eneste, for der er allerede en ny ide der er ved at tage form...

I løbet af formiddagen har jeg klippet lidt dukketøj til Rosa, og mon ikke det når at blive syet inden jul? Jeg kunne også godt tænke mig at strikke lidt til hende... (Og lave en søster med samme mørke hår og måske blå øjne!)

Slutter indtil nu fred med julen og byder den indenfor.


 

3 kommentarer:

Lise sagde ...

Det er de skønneste ting du har lavet, tusind tak for det fine hjerte er vild med det :0)

From sagde ...

Det er noget rigtig fint pynt. Jeg har også selv tænkt på at lave sådan nogle, jeg går dog efter selvtørrende ler som materiale :)

Unknown sagde ...

Mange tak begge to, de er så fine, er da også blevet så bidt af dem at der skal laves flere så snart der er tid til det.... Og jeg har fået handlet!
:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...