mandag den 12. november 2012

Lidt om to do lister (og forlænget frist på give away...)




Sidst i hørte fra mig var jeg strandet i ufærdige projekter...

Listen blev min rednings planke, for jeg elsker den følelse der kommer, når pennen streger den ene opgave efter den anden, så ret hurtigt fik jeg afsluttet både cupcake og ispinde.
Julesokken tog lidt længere tid men er færdig og klar til at blive fyldt med små pakker.

Der var et punkt mere på to do listen, et par grå sokker. Ved lidt nærmere eftertanke valgte jeg at skyde sokkerne til jeg har trukket vinderen af dem, måske det er meget smart at kende den størelse der er brug for inden jeg går igang?!...

Så jeg har set mit snit til at låne bogen med opskriften på et tørklæde jeg har ønsket mig virkelig længe. Og til min egen store overraskelse har jeg lavet den fineste strikkeprøve, blonde strik er ellers ikke min stærke side, så jeg er så stolt at det grænser til selvfed! Nu mangler jeg bare 100 gram alpaka fra Isager... Min ellers så søde kone har foreslået at jeg ønsker mig det til jul (er hun mon klar over hvor lang tid der er til jul? og hvor meget jeg vil i gang NU?)...





Jeg skulle have trukket en vinder af min give away i går, men er blevet lidt forsinket... Så der er stadig mulighed for at være med, trækker en vinder senere i dag.....

Så skynd dig at være med, jeg trækker vinderen senest kl. 21....

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...