torsdag den 11. oktober 2012

Fødselsdag..... (med give away).


I dag er det lige præcis et år siden jeg postede mit første indlæg...

Der er sket meget siden, både med og på bloggen...
Det er en helt fantastisk verden der har åbnet sig for mig, tænk at jeg ikke var med noget før!
Men nu er jeg her og det er hyggeligt og inspirerende at være med.

Der er længere imellem de perioder hvor det står totalt stille på den kreative front, for det er så let at finde inspirationen og glæden ved håndarbejdet når der tændes for computeren og tunes ind på blogland.

Tak, til alle der er med som faste læsere, det giver et lille juhuuu i maven når jeg indimellem ser at der er en mere der har meldt sig til, og til dig/jer der ikke er fast læser, tak for at du har kigget forbi kom snart forbi igen, du er altid velkommen...

Tak for alle komentarrene der er efterladt, der er vildt hyggeligt...

GIVE AWAY...

I sommers hæklede jeg et tæppe, det blev straks pakket væk for det var fra starten tiltænkt denne dag, som en give away.
Det er hæklet i (tynd) højlandsuld, og har en størrelse (84 bredt og 127 langt) der passer perfekt til at have med i bilen, ladcyklen, barnevognen eller over benene i sofaen... Det er varmt, blødt tyndt og enormt hyggeligt......
Og så vejer det sølle 222 g. så det er ingen sværvægter!
Skulle der være mere end 30 der deltager, smider jeg et par (lysegrå) hjemmestrikkede sokker (og lidt hygge) i puljen til en ekstra trækning...

For at vinde tæppet (og lidt ekstra, der ikke er helt på plads endnu!), skal du  lægge en kommentar under dette indlæg og melde dig som fast læser så har du et lod. 
(Husk at lægge din mail adresse hvis du ikke har en blog, så kan jeg få fat i dig hvis du vinder....)


Det er det!

Vinderen bliver trukket d. 11.nov.








66 kommentarer:

primulavej sagde ...

En perfekt fødselsdags give-away!
Jeg vil gerne deltage med 1 lod.
Kh Louise

SjuulT sagde ...

Tillykke med fødselsdagen og vil da gerne deltage med et lod:)
Kh Signe

Barbara sagde ...

Flot! Lægger et lod i tromlen!

soegaard sagde ...

Stort tillykke herfra og vil rigtig gerne deltage...fantastisk flot tæppe...mvh Lene (soegaard@firma.tele.dk)

Stine S sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen! Hvor er tæppet bare fantastisk.
Kh Stine

Linette - Det´ Hyggeligt sagde ...

Jeg lægger da også lige et lod i tromlen til dette flotte tæppe :)
Tillykke med 1 års fødaelsdagen !!

KATHRINE sagde ...

WUHU! Jeg er med!!

Tillykke med fødselsdagen til dig og din dejlige blog!

/Kathrine.

Lissen sagde ...

Hej !! vil gerne med i lodtrækningen, om dette skønne tæppe!!
Kærlig hilsen
Lissen

Mette sagde ...

Det ser godt nok lækkert ud... Krydser fingre - og ønsker stort tillykke :D

Mette_vindfeld@msn.com

Unknown sagde ...

sikke et lækkert tæppe, det må gerne komme hjem til min sofa:)

From sagde ...

Jeg er så meget med, der er alt alt for koldt der hvor jeg bor, om vinteren, så sådan et tæppe ville være helt perfekt.
Tillykke med 1. årsdagen, jeg har ikke selv fulgt bloggen så længe, men har tilgengæld nydt det indtil videre, så mon ikke det fortsætter :)

JulMahl sagde ...

1 lod :-)

JulieM93@hotmail.com

GlambækDesign sagde ...

Lækkert tæppe jeg er med;O)

Tjek http://glambaekdesign.blogspot.dk/2012/09/flagdage.html

Sandra sagde ...

Så fint :)

deltag også i min egen give away her http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/10/bloggens-frste-give-away.html

Theis sagde ...

Hjerteligt tillykke. Jeg deltager rigtig gerne;) Hilsen fra Sanne/ mail: sanap200003@yahoo.dk

Himmelspjæt sagde ...

Tillykke med 1 års dagen på bloggen. Sikke et skønt tæppe, tænkt du giver det væk - det ville være en ære at eje.
Kh Ketty

Ha en god dag.

ketty_petersen@hotmail.com

Anja Egelund Hartvig sagde ...

Hvor er det fint, jeg har længe ønsket mig sådan et tæppe, jeg krydser fingere for jeg bliver den heldige :o)

wulffine sagde ...

Tillykke med det første år, vil gerne deltage med et lod, håber jeg vinder det flotte tæppe.

Anonym sagde ...

STORT tillykke med din 1 års blog fødselsdag :o)
Jeg vil super gerne deltage i din give away, for hvor er det bare et skønt tæppe :o)
Så hermed smider jeg 1 lod i puljen :o)
Knus Kathrine

ffluwer sagde ...

Æhj, hvor et flot tæppe. Mon jeg kunne få fornøjelsen af at varme mig med det til vinter. Jeg håber. I hvert fald skal du ha' et tillykke med bloggen. :-)

Anna sagde ...

Sikke fint. Jeg vil også gerne være med!
Måske har du også lyst til at kigge forbi min giveaway med økologiske hjemmelavede trædyr : )
Hilsen Anna

ByKirsti sagde ...

jeg vil meger gerne være med!

Kig forbi min giveaway

Sanne sagde ...

Hejsa..Jeg kom til at skrive her tidligere hvor jeg var logget på min mands google konto, nu forsøger jeg lige med min egen;) Stort tillykke med fødselsdagen! Jeg deltager rigtig gerne;)
Hilsen fra
Sanne
sanap200003@yahoo.dk

Anette sagde ...

Jeg vil gerne være med.
Mange hilsner
Anette

anette.vind@gmail.com

Unknown sagde ...

ihh så fin en blog du har og et smukt tæppe. :) Det ville pynte så flot på min sofa

trine.roerholm@gmail.com

Margit sagde ...

Det er bare så flot altså!
Jeg har termin d. 12 nov så jeg kan love dig for at jeg ønsker mig det dejlige tæppe.
Har også linket til din fine giveaway på min blog - kik endelig forbi ;)

Margit fra Creative Tail
creativetail@gmail.com

Unknown sagde ...

Hold da op.... Hvor er det dejligt at så mange allerede er med...
God weekend til alle...

Kh. N

Bedstemors Kram sagde ...

Det er SÅ flot, deltager meget gerne
Kh Jo

LindaT, Kastrup sagde ...

Et vidunderligt tæppe til den kolde tid. håber jeg er den heldige

Anonym sagde ...

Tillykke med blog-fødselsdagen =) Jeg har længe læst med i smug, men det er slut nu... Jeg er hermed officielt fast læser hos dig...
Det tæppe er simpelthen så fint, og jeg krydser nu alt, hvad der krydses kan, for at jeg vinder det. Det vil være så fint at bruge til den lille bette-fis, vi venter spændt på at møde i december...
Hilsen Joyce (joyce_busch(a)hotmail.com)

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Stort stort stort tillykke, jeg ville så gerne vinde. Hvis du har lyst har jeg også en rigtig fin give away igang på min blog:-)

Lise sagde ...

Det er bare SÅ flot, Nøj det gad jeg bare godt eje :0)

Mathilde sagde ...

Så fint. Jeg har meldt mig som læser af din rigtig fine blog.
mathildesk.blogspot.dk //

Bernadett sagde ...

Congratulations.:)
Hello,

I would like to play.
Your game is on my blog,on the right.
http://petite-armoire.blogspot.com/
betikarauski@gmail.com

All the best.:)
Bernadett

Lena sagde ...

Tillykke med blog-fødselsdagen =)
Jeg vil gerne deltage i denne give away om det lækre tæppe =)

Unknown sagde ...

Mange tak for alle lykønskningerne, og den store deltagelse i min give away...
Er helt rørt.

God efterårs ferie til alle...

Betina sagde ...

Stort tillykke - elsker bloggen og den varme, skønne stemning der præger den. Ville elske tæppet og krydser.....ALT :-)

KH
Betina (didda172@gmail.com)

Anonym sagde ...

Stort tillykke. Sikke et dejligt tæppe, det ville være fantastisk i vores gamle kolde hus.
Fortsat god vind med bloggen:-)

Mh Louise Huss
louisehuss@gmail.com

Anonym sagde ...

All the best to your first Blog birtday. Your give away is so sweet. And now cross fingers and good luck for all.
Susann from germany
s.-c.lindner@freenet.de

Unknown sagde ...

Ja for pokker da. Lige en lækker sag for mig. Stort tillykke med 1-året.
Rikke Røjkjær

englen sagde ...

Hold nu op hvor lækkert.
Det gad jeg godt vinde. Det ville få lov til at varme mig til at starte med, og så må blop overtage når den kommer i april ;o).

Fr. Høll´s skriverier sagde ...

Tillykke med 1 års dagen. Jeg vil meget gerne deltage i din giveaway. Det ser vildt lækkert ud.

Mit element sagde ...

Tilykke med din blogs fødselsdag..det er noget af en milepæl, - og hvor går tiden dog hurtigt :-) Jeg er med i din give-away...tæppe og efterår passer jo som "fod i hose" (sikke dog et udtryk!). Hilsen cupcake-stylisten.

Unknown sagde ...

Uhhh, lækkert og smukt tæppe

Anniesben@gmail.com

Mai-Britt sagde ...

Skønt tæppe, passer perfekt til min sofa.

Maibrittnollin@gmail.com

Anonym sagde ...

Det er godt nok et flot tæppe!!

kjestinemj93@hotmail.com

Mathilde sagde ...

Sikke et fint tæppe. Har nu meldt mig som fast læser af din fine blog.
kh mathildesk.blogspot.dk // frk.mathilde@gmail.com

lotte sagde ...

tillykke med det første år som blogger, jeg melder mig fluks som fast læser og håber at dette skønne tæppe skal bo sammen med mig

Anonym sagde ...

Det tæppe er bare så flot og kan allerede se det i min sofa:-) Kh Jeannette valdemar36@get2net.dk

KatSandbjerg sagde ...

Tillykke med fødselsdagen :-) Kh Katrine - katsandbjerg@gmail.com

Julie Hedegaard sagde ...

Virkelig flot tæppe, det ville være dejligt at vinde :-)

- Julie
juliehedegaard@hotmail.dk

reSIRIkulert sagde ...

Jeg vil bli med! ;o)

Ottilie sagde ...

Wow, an incredible givaway. I´m looking forward to follow your blog the second year! Best greetings, Ottilie

Pernille - Mormedmere sagde ...

Elsker farver - jeg vil meget gerne være med :o)

Gitte sagde ...

Hvor er det fint, det vil jeg meget gerne vinde:)

Menageriet sagde ...

Hold da op, hvor er det fint. Sikke en give-away :)Jeg krydser fingre! Tak for din søde kommentar hos mig - her hos dig vil jeg bestemt også gerne kigge med :)

Sara sagde ...

Hej N.!
Jeg vil gerne være med! Sikke et skønt tæppe altså!!
Håber du har det godt!

Kh
Sara
scopetani@gmail.com

Carro (mysigtdesign) sagde ...

Vilken superfin giveaway. Jag är med en lotter och håller tummarna. Ha en fin vecka!

Stine sagde ...

Hvor er det flot, det vil jeg gerne vinde :)

Anna sagde ...

It's great to celebrate your first anniversary here:)) My congratulations! And I want to take part too, so beautiful blanket...
moiseyanna@gmail.com

Vrangforestillinger sagde ...

Count me in! Denne gang vinder jeg, føler det på mig :-)
Et lod til mig tak.
Knus

inga sagde ...

Beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
hugs
Gerda

betine sagde ...

Aiiiii.... æv! Jeg nåede det ikke :(

Rigtig stort tillykke med det første år, det er dejligt at læse med her :)

Kh. Betine

Mor Lotte sagde ...

uhh... så kan jeg lige nå at være med.... :o)

tillykke med det 1 år... :o)

Smil fra Liselotte

Kabakü sagde ...

Jeg kan vist lige nå med. Skøn give away. Tillykke med 1 år;)

Kathrine sagde ...

Så må jeg da lige nå at være med:-)

Krydser fingre for at den lækre gave bliver min...


kreariet@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...