tirsdag den 6. november 2012

Om clementinmænd, flagermus og trætte børn.....


Clementinmænd på lanterner af orange plastik krus og batterilys...
 


 Bordene blev dækket med sorte duge, clementinmænd, spind, edderkopper, glitrende orange rørperler, et par flagermus og lanterner.



Stine havde klippet sindsygt mange  flotte flagermus de blev sat op i sværme, det så fantastisk ud....


Spind og edderkopper... sandheden er at jeg hader edderkopper og gøs hver gang jeg fik fat i en og satte den op...


 
Velkomstdrink, rødgrød blendet helt glat, serveret i shotglas... De syntes at det var mega klamt for det var ret tykt (men smagte dejligt!)... Historien var at Stine og jeg havde jagtet en vampyr på skolen og fanget den efter meget besvær og kæmpet med at holde den nede mens vi tog dens blod...



Kig over børnens bord.

 
 Spøgelse af lidt ostelærred fra mine gemmer og en blåt blinkende ballon indeni...

 
Flere clementinmænd og lidt spind...

Så var der fest...
Og sikken en fest der var sindelvæv, flagermus, edderkopper og udklædte børn og voksne og det var skønt.
Vi havde fået lov til at låne klasseværelset og dække op på gangen, så da børnene havde fri gik to fra festudvalget i gang med at pynte op... Alt hvad der kunne forberedes hjemmefra var ordnet og tingene skulle bare op!
Men hold nu op det tar også sin tid... Men det blev ret godt skal jeg sige det selv, der blev dækket op til børnene i klasseværelset og det var også der der blev opsat mest spind edderkopper og sværme af flagermus... Som underlægning til hele aftenen havde Stine hentet soundtracket fra the nightmare before christmas ( Totalt yndlings dukkefilm herhjemme...) det var skønt....
Jeg fik desværre ikke taget alle de billeder jeg gerne ville ha' haft, men her er et udpluk...
Glæder mig allerede til næste halloween der skal helt sikkert festes igen...


Det her var hvad smukke Jonathan Pelle kunne klare dagen efter... Det var et god stykke op af dagen før han var til andet end tv og et tæppe...
Tæpperne var den del af en fin fin gave vi fik sendt fra USA i dagene op til d. 31....
De er allerede højt elsket...

3 kommentarer:

Linette - Det´ Hyggeligt sagde ...

Hvor ser det helt bare godt ud.
Den der velkomstdrink, kunne jeg godt finde på at kopiere til Oliver´s halloween fødselsdagfest. Ardd den ser ulækker ud :)

Unknown sagde ...

Det gør du bare, det ser klammo ud men var mega lækkert! :-)

Eline sagde ...

Super fede ting til jeres halloweenfest.
Elsker spøgelset med den lysende blå ballon under. Den skal helt klart med næste år til vores fest...
Vi har holdt halloweenfest i flere år hjemme hos os... Det kan du bl.a. læse på min blog, hvor der også er billeder fra vores fester...
Kh Eline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...