onsdag den 28. november 2012

Nu kan vi lidt igen....



Alt alt for længe, har jeg trampet byen tynd med et pinligt slidt net over skulderen, ikke sådan lidt slidt, men seriøst....
Jeg syntes bare at det er så fedt, og så gjorde det (næsten) ikke noget at hankene lignede noget der var løgn, for jeg nænnede ikke at kassere det!

Men da jeg nåede dertil hvor jeg alligevel blev pinligt bevidst om tilstanden når jeg tog det over skulderen, kunne jeg godt se at det nok var ved at være sidste gang det kom med ud på tur... (der er jo også grænser for hvor længe trevler holder!)....

Tilfældet ville at jeg skulle i skindhuset efter en lille rest, og der ved siden af kassen hang de.... færdigsyede hanke, alle sammen 1,5 m. lange og klar til montering... Jeg skulle bare vælge farve og tykkelse!

 Følte jeg mig heldig?

Ja det tror jeg da nok...

Nu kan vi lidt igen nettet og jeg... Det blev en lækker brun strop og jeg syede den på med sennepsgul tråd... Det ser så lækkert ud og jeg er så glad...
Også selvom jeg fik smadret fingerene, for selvfølgelig glemte jeg at købe en skindnål..!

 Noget gangske andet.... Har skiftet over til google + og nu driller billederne i indlæget helt vildt! Er det bare mig der er uheldig eller? Er der en finte? Jeg har kun mulighed for at gøre to billeder større de andre kan kun markeres og ikke ændres.... Det er da vildt irriterende...

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

kender det godt! Men hvor ser det fint ud nu dit net

Unknown sagde ...

Ja ikk, 1000 tak, er også virkelig glad for det... Syntes,helt selvfedt, at det er lidt mere lækkert nu! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...