torsdag den 18. april 2013

Kan man være et mellemstort pus?



Som jeg skrev i går, er der kommet gang i puslingerne igen...

Og egentlig er det jo ikke puslinger i den forstand, det er jo det, de små med den "runde" krop hedder, jeg ved bare ikke hvad jeg skal kalde dem her, der lige er lidt større!

Det er blevet til tre pus, en gul, en brun og denne i petrol.
Der er noget helt særligt i at lave dem, de får deres eget særlige udtryk selvom metoden er den samme, falder de forskelligt ud, og det er simpelthen så hyggeligt at sidde med den proces.

Denne har fået topmave, det er så sødt at det næsten ikke er til at holde ud... Så dem kommer der nok et par stykker af.

Fatisk er jeg blevet så bidt denne gang, at jeg har bestilt dobbelt op på ulden, og tro mig når jeg siger at et kilo uld faktisk fylder overraskende meget inden det bliver til dukker.

Der ventes også i spænding på en pakke med stof så de små kan få kroppe...

Så alt i alt, forvent at der kommer et par indlæg med billeder af de kære små i den kommende tid...
 

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...