onsdag den 10. april 2013

Bare fordi.... Give away




Jeg har lyst til at lave endnu en give away, ikke i nogen særlig anledning....
Men bare fordi!
For snart mange år siden, bestilte jeg en rulle tapet over nettet
og fik den forkerte leveret....
Det var ikke noget der bragte stor jubel, og da den jeg egentlig ville ha'
 i mellemtiden var blevet udsolgt, ja så stod jeg der og tænkte øv...
Der var en uges returret og jeg nåede det ikke!
Så på vores meget lille og beskedne tapet lager ligger den forkerte rulle kigger på mig!
Og nu har jeg indset at den aldrig transformerer sig om til den der rulle med blå blomster med den gul grønne midte og fire kronblade (er der en klokke der ringer? den er alle steder i blogland!) og jeg ved at denne aldrig kommer op, for den vil altid være den forkerte...

Så nu forærere jeg den væk!
Du kan være dern heldige vinder af det, der er en hel rulle på 10 m. der er 50 cm.bred.
Plasten er kun brudt for at jeg kunne tage et billede af det, så det er i rigtig god stand.

Meld dig som fast læser og læg en kommentar
Så har du et lod og er med.

Jeg håber at i vil være med...

Hvornår den trækkes? Onsdag d. 1 Maj...

Og jeg sender kun i dk. denne gang!

21 kommentarer:

Arlianas sagde ...

Nu ved jeg ikke hvor meget du skal bruge... men måske du kan få det fra hende her??? http://min-mors-mirakler.blogspot.dk/p/retro-tapet.html...

Hun har i hvert fald noget af det til salg (Med mindre du allerede har fået fingrene i det selvfølgelig ;0)

Og så vil jeg da bare smide mit lod her i starten - Nogle gange kan man jo også være heldig med det ;0)

betine sagde ...

Årh øv - det er da træls at den bare er forkert... Jeg ved ikke engang hvad det er for en, du skulle ha´ haft - det ringer ikke rigtigt nogle klokker hos mig...

Jeg vil i hvert fald gerne være med her - for den forkerte er nemlig helt rigtig hos min Pelle, som har den på den ene væg på sit værelse :)

betine sagde ...

Nårh... Nu tror jeg godt jeg ved det... Julia - thevintagehausfrau - har lige haft 4 ruller af den til salg på instagram... Kunne jo være hun har dem endnu?

minimuh sagde ...

Nu er jeg officielt fast læser, og jeg synes da den der 'forkerte' rulle tapet er mægtig fin, så jeg vil meget gerne være med i lodtrækningen.

Håber den rigtige tapet dukker op til dig.

Hilsen Joyce (joyce_busch(a)hotmail.com

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Mmmm lækkert jeg er helt sikkert med. Mvh Helena.engelbrecht@yahoo.dk

Lola sagde ...

Synes det er et smukt tapet - jeg smider gerne et lod i puljen. :-)

From sagde ...

Årh hvor ærgerligt.
Well, jeg kunne godt bruge det, snupper et lod :)

Håber du får fat i det rigtige alligevel

Sandra sagde ...

den der forkerte rulle må meget gerne havne på min stues væg :D xxx

Cille - TheFunkyFox sagde ...

Det ser da rigtig fint ud - jeg er med. Fint papir og tapet kan man aldrig få for meget af.

Maja sagde ...

Ejjj hvor træls, man bliver så skuffet når den slags sker efter at have gået og glædet sig...! Men tjaa, det får vi andre jo så glæde af nu :D hehe ;)

Nanna sagde ...

Jeg synes den tapet er virkelig flot, så jeg vil meget gerne deltage. Tapetet vil være rigtig flot i mit hus og farven er lige mig

Nanna_schack@yahoo.dk

Unknown sagde ...

vil gerne deltage

Mivsel sagde ...

Forkert eller ej - fin er den. Jeg er med :)

Louise sagde ...

Den vil bestemt pynte herhjemme - så fint :)

Anna sagde ...

Jeg vil også gerne være med : )
Hilsen Anna

stjernegoide sagde ...

Sikke en historie! Jeg hjælper dig gerne af med tapeten :o)

Louise // Regnbuebarnetvigga.dk sagde ...

Super lækkert tapet!!! Jeg deltager gerne med 1 lod :-D

Anja (KakTusser) sagde ...

Jeg vil meget gerne vøære med.
Kh Anja.

gosia zee sagde ...

følger med bloglovin og prøver lykken!

Anonym sagde ...

Det kunne jeg tilgengæld godt bruge på børneværelset! :)

Mvh idaaofa@hotmail.com

Unknown sagde ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...