fredag den 19. april 2013

yum yum...





 
I sidste uge holdt vi fødslesdag for Ester, kan stadig ikke helt forstå at min lille pige er blevet to år!
 
Vi havde gæster om søndagen, og så kunne jeg ikke modstå fristelsen til at bage, bare en lige lidt!...
Jeg har sikkert skrevet det før, men jeg elsker at bage... Ja, det er da lækkert med noget til eftermiddags kaffen, men selve det at bage er bare så hyggeligt! Og lige nu hvor klokken er lidt over 1 (som i nat, ikke frokost) har jeg lige sat en blondie i ovnen, jeg kan ikke sove så hvorfor ikke blogge og bage?
 
Jeg er særlig stolt af mine woopie pies, det er første gang jeg har lavet dem og de var virkelig gode, så det er ikke sidste gang de laves, det er da helt sikkert!
Lagkagen var også vildt god, det var lyse bunde, med yougurt/vanilje fromage og massere af hindbær, frisk og lækker, prefekt til det smukke vejr vi havde i søndags...
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Anonym sagde ...

My family all the time say that I am wasting my time here at net, except I know I am getting familiarity all the
time by reading such fastidious posts.

Here is my web blog; Learn Alot more Here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...