tirsdag den 3. juli 2012

På rov...


En New Dawn rose i en af Liebe's vaser, på et fad fra Liebe, det er så smukt at det næsten er poetisk! Det er i hvertfald noget af det bedste jeg ved...

Rosen har jeg hugget i en park, da jeg alligevel var ude for at hugge hyldeblomster (det er jeg jo nød til hvis jeg skal bruge dem, de kan jo ikke gro på altanen! Og må man ikke godt det, så længe det er i anstændig mængde?)

Lige nu er kolonihave drømmen stor, men desværre er udsigterne lange. Det ville ellers være skønt med et lille fristed, dedikeret til afslapning, havehygge, bål, citronsodavand med smalle sugerør og syltning og saftkogning af div. frugter og bær... Overvejer at spille lotto i dag, måske bare denne ene gang ville være min heldige gang?



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...